Grijpskerk MD1 – Grootegast Fc MD2

Grijpskerk MD1 - Grootegast MD2

Kampioen word je pas, als je ook je minder goede wedstrijden in winst omzet. En dat gebeurde: Grijpskerk MD1 won in een moeizame wedstrijd met 4-0 van Grootegast. Natuurlijk, het had met een afgekeurde goal en veel reddingen van de goede keeper van Grootegast evengoed 10-0 kunnen worden. Maar het voetbal was gewoon iets minder flitsend dan anders. Het team oogde wat timide en enigszins flets. Hield een aantal speelsters zich soms in om krachten te sparen in verband met de Vier Mijl van de volgende dag? Of zat de oefenwedstrijd van woensdag tegen de meiden van C1 nog in de benen? Wie zal het zeggen? We hebben andermaal gewonnen en dat is waar het om gaat! Goed gedaan meiden, op naar de volgende!

Frans van Bergen

10 oktober 2015 09:00 competitie 2015-2016