VV familiedag

Welkom op de familiedag van VV Grijpskerk
Het voetbalseizoen 2023-2024 zit er bijna op. Een seizoen waarin veel is gebeurd. Zowel op als naast het veld. Om dit seizoen op een mooie manier af te sluiten, organiseert de voetbalvereniging op 1 juni een familiedag. Een dag waarbij alle leden en hun families, donateurs en vrijwilligers van de club welkom zijn. Jij bent daar toch ook bij?
De commissie voor de familiedag heeft een leuke invulling van de dag gemaakt. Een dag die begint om 09:00 uur uur en eindigt rond 20:00 uur. De commissie is ervan overtuigd dat er voor zowel jong als oud interessante activiteiten plaatsvinden. Waarbij uiteraard gezelligheid met elkaar het meest belangrijke doel is. Je bent zeer welkom om daaraan bij te dragen.
Het programma ziet er globaal als volgt uit:

• 09:00 uur tot 14:00 uur voetbaltoernooi voor alle leeftijden en trouwtrekken voor senioren. Exact speelschema en opgavenformulier volgt;
  • 11:00 uur tot 16:00 uur kidsplein met onder meer springkussens, kleurhoek en diverse spelletjes
    • 11:00 uur tot 14:00 uur Brandweer Grijpskerk met een leuke activiteit voor de jeugd;
    • 15:00 uur Het huidige eerste elftal tegen een team van Grijpskerker old stars
  • Catering met o.a. snackwagen, poffertjes en popcorn.
    • 16:00 uur tot 20:00 uur live muziek met de band Switch

De activiteiten zijn gratis. Voor de versnaperingen wordt gebruik gemaakt van betaalmuntjes die alleen tijdens de familiedag te gebruiken zijn en de jeugd kan een “all in” kaart kopen voor €5,-. Hiermee heb je onbeperkt ranja, poffertjes, popcorn en een ijsje.

De organisatoren van de familiedag heten je van harte welkom. Laten we er samen een sfeervolle dag van maken!