Wist u dat?

Sommige teams maken voor iedere wedstrijd een wedstrijdverslag. Soms hebben ze ook foto’s gemaakt en worden die daarbij geplaatst. Uiteraard wordt er ieder weekend ook veel gescoord, dus zijn de doelpuntenmakers bij een verslag te vinden (of nog veel belangrijker: wie maakte er een assist?). Het kan voorkomen dat er zoveel wordt gescoord dat de leiders het niet meer bij kunnen houden. In dat geval komt het niet op de site, en staat u natuurlijk de volgende keer langs de lijn.

Het is bijvoorbeeld de moeite waard om de avonturen van Grijpskerk MD1 te volgen. Dit weekend wonnen zij van Marum – lees voor meer info het verslag – en wij kijken nu al uit naar het volgende verslag!

Op de nieuwe site is (nog) geen overzicht voor wedstrijdverslagen. Dus moet u even zoeken. Waar vindt u een verslag? Klik in het menu bovenaan op ‘Uitslagen’ en selecteer een uitslag van een team. Op de homepagina kunt u dit vinden door te gaan naar ‘Recent gespeeld’.

PS: mochten leiders hulp nodig hebben bij een verslag, neem dan contact op met een van de webmasters (ga in het menu naar VV Grijpskerk –> ‘Contact’).