Straatvoetbaltoernooi 15 juni a.s.

VV Grijpskerk organiseert op zaterdag 15 juni a.s. het Straatvoetbaltoernooi op het sportpark de Enk (Sportlaan 6, Grijpskerk).

De voetbalvereniging organiseert dit toernooi als afsluiting van het voetbalseizoen.

Teams kunnen zich opgeven tot donderdag 13 juni a.s. bij Niels van der Veen: nielslykele@gmail.com Ook vrijwilligers die iets willen doen bij de organisatie van het toernooi (bijvoorbeeld als scheidsrechter), zijn welkom!

Het  toernooi is bedoeld voor alle inwoners van Grijpskerk, Visvliet, Niezijl, Kommerzijl en omgeving. Op deze dag is iedereen die lekker een balletje wil trappen, van harte welkom: leden, maar ook niet-leden. Vanzelfsprekend zijn ook fans en andere toeschouwers zeer welkom, die langs de lijn hun buurtvoetbalhelden willen aanmoedigen.

Bij dit toernooi gaat het om bewegen en voetbal, maar ook om gezelligheid. En voor het winnende straat/buurtteam is natuurlijk de eeuwige roem weggelegd.

Hopelijk is het toernooi ook voor verschillende deelnemers en bezoekers een aanleiding om lid te worden van vv Grijpskerk.

Er wordt op een half veld gespeeld in teams van zeven spelers.

Het toernooi begint om 10.00 uur en vanaf 15.00 uur is er de derde helft met muziek en gezelligheid..