S.C. Stiens 1 – Grijpskerk 1

Grijpskerk was in de eerste helft gewaagd aan Stiens. Teie van der Hoek kwam vroeg in de wedstrijd goed door, maar wist de kans niet te benutten. Steins wist met vele corners aardig druk te zetten. Na ruim een half uur haperde de achterhoede van Grijpskerk. Daar wist Stiens van te profiteren: 1-0. In de tweede helft miste Ron Stoutmeijer een grote kans om de gelijkmaker binnen te tikken. Vervolgens wist Grijpskerk een spelhervatting van Stiens niet goed weg te werken: 2-0. Een schitterende kopbal van Peter v.d. Meer na een goede voorzet van Raymond Pietens bracht de hoop op een goed resultaat bij de smalruggen terug: 1-2. Toch tastte Grijpskerk bij een spelhervatting weer mis. Zo kwam de eindstand op 3-1.

De Grijpskerker mannen werkten hard. Ze wisten de goede ploeg die Stiens is, goed partij te geven. Vanzelfsprekend kan er verder geleerd worden. Met spelhervattingen uit dode spelhervattingen kunnen de Grijpskerkers nog steeds niet heel goed omgaan. Tegelijkertijd zou het spel wat effectiever moeten worden. Gezien de stand op de ranglijst kan de jonge ploeg van Mark Kroese echter zeker tevreden zijn.

23 april 2016 14:30 competitie 2015-2016