Niekerk D2 – Grijpskerk D2

De D2 won de vooraf als waarschijnlijk lastig beschouwde wedstrijd tegen Niekerk D2 uiteindelijk vrij gemakkelijk met 2-9. Vooral in de 1e helft waren we heer een meester en hoefde keeper Remco amper in actie te komen. Vanuit het middenveld rolden onder het toeziend oog van Theo Venema de ene na de andere mooie aanval richting de keeper van Niekerk. Een 1-7 ruststand was het gevolg.

Na de rust was het even zoeken na de juiste vorm en hoefde het niet meer zonodig.  Het weer werd ook steeds slechter en dat kwam het spelniveau niet ten goed. Mooiste goal van de avond kwam op naam van Matthijs Roorda die een prachtige voorzet van Daan Arkema in één keer op de pantoffel nam.

De uiteindelijke 2-9 eindstand was dan ook meer dan verdient. Zaterdag om 10.30 uur de thuiswedstrijd tegen Actief D3. Tegen deze ploeg werd de tot nu toe enige nederlaag geleden in de competitie. Er is dus wat recht te zetten tegen de mannen uit Eelde.

Doelpunten: Bjørn 3, Daan, Matthijs V 2, Matthijs R 2 en Dion.

18 mei 2016 19:15 competitie 2015-2016