Grijpskerk MO13-1 – Marum MO13-1

dav sdr

Spannende wedstrijd tegen Marum. Verslag gemaakt door: Elisa en Janine.

Zaterdag 15 oktober speelden we tegen de nummer twee uit de competitie, Marum.

Na de dikke overwinning van vorige week wisten de dames van Grijpskerk dat het deze week wel wat lastiger zou worden.

Twee minuten na het beginsignaal gaf Janine een voorzet aan Myrthe en Myrthe scoorde de 1-0! En door mooi combinatie spel van Janine en Ines scoorde Janine de 2-0!Daarna zakte Grijpskerk een beetje in en kwam Marum wat meer in hun spel waardoor Marum de 2-1 en de 2-2 scoorde. De trainers van Grijpskerk zeiden: Maakt niet uit koppie omhoog. Tot aan de rust was Marum sterker maar scoorde niet.In de rust gaven de trainers goeie tips en gingen we vol goede moed weer het veld op met het doel om de drie punten binnen te halen. De tweede helft begon het aan de kant van Grijpskerk heel sterk, na wat overgetik scoorde Myrthe de 3-2. Maar Marum was nog niet klaar met ons dus zette door maar het hielp niks, want door een doelpunt van Ines maakte wij de 4-2. Maar toen dacht Bo maar ik wil ook nog scoren dus zette ze goed door na een voorzet van Ines en scoorde ze de 5-2! Door de goede verdediging van Bo-Anne, Elisa en Maeve scoorde Marum niet meer. Amarin speelde deze wedstrijd ook goed. Lieke, Janine, Marit en Ines deden het ook goed op het middenveld. En natuurlijk onze spitsen Bo en Myrthe.

Toen ging het fluitsignaal en Grijpskerk was heel blij, op naar het kampioenschap!

EINDSTAND 5-2!

15 oktober 2016 08:45 competitie 2016-2017