Toegang tot Grijpskerk – FC Zuidlaren 26 september 2020

Wil je als toeschouwer zeker zijn van een plek bij de wedstrijd Grijpskerk – FC Zuidlaren op zaterdag 26 september 2020?
Stuur dan uiterlijk zaterdag 26 september voor 10.00 uur een email met ingevulde gegevens van/op onderstaand formulier dat je op naar: kw@kwvdhoek.nl. Je geeft daarmee ook aan dat je je houdt aan de RIVM- en clubrichtlijnen (geen klachten, 1,5 m enz.). Op de middag zelf kun je je ook nog registreren, maar we houden wel de maximale capaciteit aan. Als we boven die capaciteit komen, kun je er niet meer bij.
Alvast dank voor je medewerking!

Reservering/registratie wedstrijd Grijpskerk – FC Zuidlaren

26 september 2020

Wij gaan ervanuit dat iedereen zich op ons complex aan de geldende coronaregels houdt. Degenen die dat niet doen, zal de toegang geweigerd worden. Alvast dank voor de medewerking!

Ik heb klachten:

0 ja

0 nee

Voornaam: Achternaam:
Emailadres:
Telefoonnummer:

Ik geef toestemming voor de verwerking en overdracht van de gegevens voor eventueel bron- en contactonderzoek.

(De gegevens worden behandeld volgens de privacyrichtlijnen (avg): alleen voor dit doel en na 14 dagen vernietigd.)

Ondertekening: Datum: