Geslaagde Nieuwjaarsloop

Vv Grijpskerk heeft haar Nieuwjaarsloop 2020 gehouden. Deze loop is een mooie traditie. Er worden tien ronden rond het hoofdveld gelopen. Dick Tillema tekent voor het uitzetten en jureren van de Nieuwjaarsloop. De leden van de A-selectie bleken weinig ingeboet te hebben aan conditie door Kerst en Oud & Nieuw . Ze onderhielden namelijk een hoog tempo. Enkele oudere senioren wisten overigens op de nodige afstand de loop uitstekend te voltooien.                                                                                                                                                                                                Na de Nieuwjaarsloop bij de gezellige Nieuwjaarsbijeenkomst maakte voorzitter Klaas-Wybo van der Hoek de uitslag bekend: 1. Marco Brander, 2. Stephan Reker en 3. Albert Pietens.                                                                           Vv Grijpskerk kan verder terugzien op een goed jaar, waarbij het ledenaantal lichtjes groeide. De verschillende senioren-, jeugd- mannen- en vrouwenteams doe het goed in hun competities. Hoewel niet het aantal vrijwilligers op enkele posten wat te karig is, doet de vereniging het met meer dan 130 vrijwilligers goed.