Rekening bij de Rabo? Steun dan onze club financieel!

VV Grijpskerk doet ook dit jaar weer mee met Rabo ClubSupport! Met deze actie stelt de Rabobank een bedrag beschikbaar voor clubs en verenigingen. Klanten van de Rabobank kunnen hun stem uitbrengen op verenigingen in de buurt: hoe meer stemmen wij krijgen, hoe hoger het bedrag. Wat is er nu mooier dan onze club financieel steunen?

Klanten van de Rabobank hebben een stemcode ontvangen en kunnen vanaf nu in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport hun stem uitbrengen. Via de app: Ga naar service, scroll naar beneden naar ‘Lidmaatschap’ en je kunt je stem uitbrengen.

Met de opbrengst van deze actie willen wij graag een deel van de ballen voor de jeugd vervangen. Ook willen wij de vrijwilligers, die zich doordeweeks en in het weekend voor de club inzetten als leider en/of trainer van onze jeugdteams, voorzien van clubkleding. Op die manier zijn ze thuis en uit herkenbaar als aanspreekpunt.

Stemmen kan vanaf vandaag tot en met 26 september. Dus heb je een rekening bij de Rabobank, steun VV Grijpskerk en breng je stem uit.