VV Grijpskerk zoekt jeugdtrainer voor JO19

VV Grijpskerk is voor het aankomende seizoen, 2023/2024, op zoek naar een trainer voor de JO19. Het team dat komend seizoen vermoedelijk uitkomt in de eerste klasse. Voor dit team zijn wij als vereniging op zoek naar een trainer die bij wil dragen aan de ontwikkeling van het team en aan die van de spelers. Iemand die kansen ziet om jeugdspelers door te laten stromen en onderdeel uit wil maken van een gemoedelijke dorpsclub.

Technisch hart
De jeugdtrainer die we zoeken maakt deel uit van het technische hart en werkt nauw samen met andere trainers. Het gaat daarbij om de trainers van de senioren A/B-selectie, de betreffende jeugdcoördinator en de trainer van de JO17. We zoeken een trainer die sportief presteren weet te koppelen aan de verenigingscultuur, waarbij onderlinge verbinding een belangrijke rol speelt.

Wat wij zoeken

• Een trainer/coach die minimaal in het bezit is van een licentie junioren/UEFA (jeugd) C;
  • Een trainer die motiveert, inspireert en van daaruit spelers in teamverband maar ook individueel beter maakt;
  • Een trainer die bijdraagt aan de doorstroming naar de senioren binnen onze vereniging;
  • Een trainer die betrokkenheid toont bij de vereniging;
  • Een trainer die ambitie kan combineren met realisme en een duidelijke visie heeft.
  • Een trainer die duidelijk, open en transparant is.

Taken en verantwoordelijkheden

• De trainer geeft leiding aan de VV Grijpskerk JO19;
  • De trainer verzorgt de trainingen bij voorkeur op maandag en woensdagavond en coacht de JO19 tijdens wedstrijden;
  • De trainer heeft regelmatig contact met de hoofdtrainer en contactpersonen Technische Zaken;
  • De trainer vormt een duo met de leider van JO19;
  • De trainer vertegenwoordigt VV Grijpskerk en is daarbij een ambassadeur voor de hele vereniging

Onze vereniging hecht veel waarde aan de inzichten van de jeugdtrainer. Om die reden heeft VV Grijpskerk de intentie om een samenwerking aan te gaan voor meerdere jaren, waarbij tussentijds wederzijdse evaluatiemomenten zijn.

Informatie en contact
Heb je vragen? Neem dan contact op met Jacob Pettinga, jeugdcoördinator, via 06-33044595 (tot 20.00 uur ’s avonds) of via jeugd@vvgrijpskerk.nl.

Bij interesse ontvangen we uiterlijk 16 april een motivatie via bovenstaand e-mailadres. Eventuele gesprekken vinden plaats in de laatste week van april.