Rekening bij de Rabobank? Steun VV Grijpskerk!

VV Grijpskerk doet ook dit jaar mee met Rabo ClubSupport! Met deze actie stelt de Rabobank een bedrag beschikbaar voor clubs en verenigingen. Klanten van de Rabobank kunnen hun stem uitbrengen op verenigingen in de buurt: hoe meer stemmen wij krijgen, hoe hoger het bedrag.

Klanten van de Rabobank hebben een stemcode ontvangen en kunnen vanaf nu in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport hun stem uitbrengen. Via de app: Ga naar service, scroll naar beneden naar Lidmaatschap en je kunt je stem uitbrengen.

Wij willen de opbrengst van deze actie graag gebruiken voor het verduurzamen en energieneutraal maken van het complex. Dat is nu een behoorlijke investering maar gaat ons in de toekomst veel opleveren. Onze vereniging moet daarnaast de inrichting van de nieuwe kantine bekostigen.

Stemmen kan vanaf vandaag tot en met 27 september. Dus heb je een rekening bij de Rabobank, steun VV Grijpskerk en breng je stem uit.