We hebben je écht nodig

Iedereen wil wel een handje helpen bij onze voetbalclub. We hebben alle handen ook hard nodig om onze club draaiend te houden. Er zijn nu enkele vacatures. Het gaat om belangrijke en leuke werkzaamheden. In veel gevallen kunnen we een groepje vormen, dat samen de vacature opvult. Dan spreiden we het werk en is de belasting per persoon minder. Vele handen maken licht werk. Samen moeten we het doen. Graag rekenen we op je!

We hebben echt nodig:

• Een voorzitter van de jeugdcommissie
  • Een coördinator bij de jeugd: het aanspreekpunt voor leiders en trainers van een bepaalde leeftijdsgroep
  • Scheidsrechters of spelbegeleiders bij de jeugd
  • Gastheren /-vrouwen op zaterdagochtend
  • Mensen achter de bar op zaterdagmiddag
  • Bestuursleden, onder meer voor de coördinatie van de sponsoring
  • Enkele mensen die assistent-scheidrechter (“grensrechter”) willen zijn bij Grijpskerk 1
  • Enkele mensen die leider willen zijn van Grijpskerk 4

Wat hebben we je te bieden? Een leuke club, zinnige vrijetijdsbesteding, steun, tips, gezelligheid, ervaring en een vette plus op je CV. Je kunt een belangrijke bijdrage leveren aan onze voetbalvereniging en de leefbaarheid van Grijpskerk en omliggende dorpen.

Wil je meer weten over deze vacatures? Over de vacatures bij de jeugd, kun je het beste terecht bij Melissa Dijkman of de andere mensen van de jeugdcommissie. Voor de assistent-scheidsrechter: vraag de leiders van Grijpskerk 1 (Wander Kooistra, Jeen Broeils of Ite Hoolsema). Voor de overige vacatures: vraag Klaas-Wybo van der Hoek of een van de andere bestuursleden.