Project77 en Todos nieuwe sponsor VV Grijpskerk

Project77 en Todos zijn sponsor geworden van VV Grijpskerk. Beide bedrijven van Erik Santema zijn vanaf komend seizoen zichtbaar op de trui van het 6e team.

“Ik vind het prachtig om me aan VV Grijpskerk te verbinden. Zelf voetbal ik zo’n 30 jaar bij de club en nu zeker in de lastige corona tijd is het belangrijk als dorp elkaar te steunen. Of het nu sponsoring is of vrijwilligerswerk, alle steun is voor een vereniging welkom.
Daarnaast is het voor mij als zelfstandig ondernemer natuurlijk ook een mooie manier om bedrijven kennis te laten maken met Project77 en Todos.
Beide houden zich met marketing bezig, van websites tot aan promotionele artikelen. Ieder bedrijf, van ZZP tot MKB is deze diensten nodig.“