VV Rit 2020 Update

VV Grijpskerk organiseert een autopuzzeltocht.
Deze ‘VV Rit 2020’ wordt gereden met inachtneming van de door overheid opgestelde regels rond het COVID-19 virus.

In verband met de coronamaatregelen is op het sportpark een beperkt aantal plaatsen beschikbaar (de 1,5 meter levert in de kantine 27 plaatsen op en daarbuiten zo lang de 1,5 m. wordt gehandhaafd). Na afloop zal er drie keer een presentatie met uitleg worden gegeven. Deelnemers die zich melden in de kantine om te starten met de puzzelrit, krijgen op volgorde van inschrijving (digitaal heeft voorrang) bij aanvang een papiertje met daarop een van de volgende aanwijzing:

• presentatie 1 (aanvang 20.00 uur)
  • presentatie 2 (aanvang 20.30 uur)
  • presentatie 3 (aanvang 21.00 uur)
  • geen presentatie, uitslag en uitleg wordt u thuis gestuurd! U wordt verzocht meteen na het inleveren van de gele kaart het sportpark te verlaten!

Als het maximaal aantal deelnemers is bereikt krijgen alle latere inschrijvingen een papiertje met de tekst: ‘geen presentatie…’.

De papieren met presentatie 1, presentatie 2 en presentatie 3 worden voor de deelnemers die op tijd hebben ingeschreven op basis van de starttijd uitgedeeld.

Als personen niet uit hetzelfde huishouden in een auto de puzzelrit doen, wordt op advies van het RIVM aangeraden mondkapjes te dragen.

Start is vanaf 17.00 tot 18.00 uur.

Locatie: Voetbalkantine VV Grijpskerk.

Kosten  bedragen 10 euro per auto!

VV Grijpskerk heeft de gebroeders Kuperus bereid gevonden om een autopuzzelrit uit te zetten zoals we die in Grijpskerk gewend zijn.
De ‘VV Rit 2020’ is op zaterdag 22 augustus als start van het nieuwe voetbalseizoen.

Datum: zaterdag 22 augustus 2020
Start is vanaf 17.00 tot 18.00 uur.
Locatie: Voetbalkantine VV Grijpskerk.
Kosten  bedragen 10 euro per auto!

Gezien de noodzakelijke regels is vooraf inschrijvingen noodzakelijk.
U kunt zich voor de rit aanmelden door te mailen naar  klaaskuperus1966@gmail.com

Vermeld daarbij naam van bestuurder en alle inzittenden.