Sportmomentje vrijdag 5 juni 2020

Heerlijk zo’n sportmomentje

VV Grijpskerk heeft in samenwerking met de Sport & Outdoor BSO het Speelhuis het initiatief genomen om samen iets te betekenen voor de kinderen. Nu we niet alles mogen, is het fijn dat wat we mogen extra te stimuleren en ……………….. met succes.

Ondanks het slechte weer hebben we de eerste vrijdag sportief en nat goed afgesloten.

Er waren veel enthousiaste kinderen die graag kennis wilden maken met verschillende sportactiviteiten.
Deze eerste vrijdag hebben we onder leiding van onze professionele pedagogische sport begeleider Marleen een aantal sporten uitgevoerd. Voetbal, hockey en bootcamp. De groepen waren op leeftijd ingedeeld.
Tja, hoe moet je nou een hockey stick vast houden en wat zijn de regels.
Ook wisten veel kinderen niet wat bootcamp was, NU wel, hahahahaha.
Lekker genieten om te leren de bal te beheersen bij voetbal en natuurlijk penalty schieten.
Al met al geslaagd en op naar nieuwe uitdagingen.

Tot vrijdag
Je mag je nog opgeven voor de komende 3 keer voor 5 euro.
Opgeven via mail melissadijkman@gmail.com
Vermeld hierbij naam, leeftijd en telefoonnummer

Volgende data
Vrijdag 12 juni 15.00-17.00