Puzzelrit sponors

Aan het begin van dit seizoen organiseerden wij een puzzelrit voor onze sponsors met hun genodigden.
De vv Grijpskerk-Puzzelrit 2019 was uniek: het was de eerste editie. Ook bijzonder was het dat de puzzelritexperts en Bekende Grijpskerkers, de gebroeders Wietse en Klaas Kuperus, de rit hebben uitgezet.
Vv Grijpskerk-voorzitter: “Met deze puzzelrit wil onze vereniging de band verder aanhalen met de ondernemers en bedrijven die ons steunen. We zijn heel wijs met die verbinding en steun. We danken hen van harte!”
De deelname aan deze eerste editie was heel aardig: de bijna 30 deelnemers waren verspreid over 12 teams.
De aanwijzingen en opdrachten waren goed gevonden en Kuperiaans creatief. Menig team liet zijn hersenen hier vergeefs over kraken.
Het team van Harrie & Bea Jager (Bakkerij Jager), lid van onze hoofdsponsor ORG (Ondernemers rondom Grijpskerk) was de uiteindelijke winnaar.

Op de foto alle deelnemers en de gebroeders Kuperus.