5e elftal VV Grijpskerk is blij met nieuwe sponsor

Met dank aan het Bakkerscafé spelen de senioren van VV Grijpskerk 5 sinds de start van het nieuwe seizoen in prachtige nieuwe tenues. Het legt het team van leider Luit Geerligs vooralsnog geen windeieren, want de prestaties zijn meer dan prima. Op 1 wedstrijd na werden alle wedstrijden tot nu toe in winst omgezet.
Als dank bracht het gehele team op 2 november een bezoekje aan de nieuwe sponsor. In het altijd gezellige Bakkerscafé werd onder leiding van Tjeerd & Erik een quiz gespeeld. Voor de muziekronde kwam Wietze Kuperus langs om live op zijn gitaar enkele nummers te spelen.
Uiteindelijk werd het team van Rick, Nico, Gert-Jan en Ferdie winnaar. Zij kregen ieder een heerlijke poffert van bakkerij Jager mee naar huis. Na de quiz was het nog lang gezellig in het Bakkerscafé.
Harry, Bea, Sietze en Bert, super bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige avond. We zijn erg blij met het Bakkerscafé als sponsor en komen zeker als team vaker langs!
Op de foto de trotse winnaars van de quiz.