Grijpskerk 1 wint

Het verslag van Zuidlaren:

“FC Zuidlaren 1 onderuit in Grijpskerk
Na twee overwinningen is FC Zuidlaren gisteren weer met beide benen op de grond gezet. Op bezoek bij een gretig Grijpskerk ging de ploeg van Edwin Prins met 2-1 ten onder. Na een half uur spelen kwam de thuisploeg op voorsprong en een klein kwartier na rust wisten ze deze voorsprong zelfs te verdubbelen. Zuidlaren kwam hierna wel beter in de wedstrijd en door een rake strafschop van Bas Boersma werd het nog spannend maar in de stand kwam geen verandering meer.
v.v. Grijpskerk – FC Zuidlaren
1-0 Marco Brander `32
2-0 Joost Schoenmaker `60
2-1 Bas Boersma (pen) `77

Grijpskerk – In Grijpskerk stonden gistermiddag de plaatselijke v.v. en FC Zuidlaren tegenover elkaar. Twee ploegen die deze competitie nog niet verloren hadden. Waar Zuidlaren zoals wellicht bekend twee maal wist te winnen had de thuisploeg twee gelijke spelen op zijn naam staan. In het verleden troffen beide ploegen elkaar nog niet eerder en dus moesten de coaches het doen met wat ze uit het wereldje over de tegenstander hebben gehoord om hun ploeg goed voorbereid aan de aftrap te krijgen. (….).”

Lees verder op de website van FC Zuidlaren of onze facebookpagina.