Gezocht trainer & leider/coach JO17-2

Ondanks alle inspanning is het ons nog niet gelukt om de JO17-2 te voorzien van een tweede leider en ook niet van tweede trainer.
Op dit moment trainen de JO17-2 maar één keer per week.

Voor de JO17-2 zoeken wij een  trainer die één keer per week de training voorbereidt en verzorgt.

Daarnaast zoeken we een 2de leider/coach die de uitwedstrijden en late thuiswedstrijden kan coachen en eventueel de andere wedstrijden in overleg met de andere coach.

De JO17-2 komt uit in de 4de klasse

Onze club V.V. Grijpskerk is een dorpsvereniging waarbij sportiviteit en eensgezindheid van groot belang zijn. We zien het als missie van onze vereniging om onze leden te blijven boeien en aan het spelen te houden.

Naast dat we het belangrijk vinden dat je spelers blijft boeien en beter maakt, vinden we het ook belangrijk dat je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Dit doen we door samenwerking en kennisdeling tussen trainers aan te moedigen en aan te sporen, maar ook door het volgen van cursussen en opleidingen.

Als trainer van onze JO17-02 ben jij:

• In staat speelsters beter te maken of vol enthousiasme om te leren hoe je spelers beter maakt;
  • In staat om spelers te kunnen blijven binden aan onze vereniging
  • Betrokken;
  • Open en eerlijk;
  • In je gedrag een voorbeeldfunctie.

Als vereniging bieden wij dan uitstekende faciliteiten en trainingsmateriaal, een passende vergoeding en de mogelijkheid om relevante cursussen en trainingen te volgen.

Heb je interesse of ken je iemand die dit zou kunnen/willen?
Neem contact met Mirjam de Vries (06-51193856)
mailadres jeugd@vvgrijpskerk.nl