VV Grijpskerk zoekt train(st)er MO17

Voor het meiden onder 17 (MO-17) team is V.V. Grijpskerk op zoek naar een train(st)er die minimaal een keer per week de training voorbereidt en verzorgt.

De MO-17 komt dit seizoen uit in de 2e klasse 03.

Onze club V.V. Grijpskerk is een dorpsvereniging waarbij sportiviteit en eensgezindheid van groot belang zijn. We zien het als missie van onze vereniging om onze leden te blijven boeien en aan het spelen te houden.

Naast dat we het belangrijk vinden dat je spelers blijft boeien en beter maakt, vinden we het ook belangrijk dat je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Dit doen we door samenwerking en kennisdeling tussen trainers aan te moedigen en aan te sporen, maar ook door het volgen van cursussen en opleidingen.

Als train(st)er van onze MO-17 ben jij:

• In staat speelsters beter te maken of vol enthousiasme om te leren hoe je speelsters beter maakt;
  • In staat om speelsters te kunnen blijven binden aan onze vereniging
  • Betrokken;
  • Open en eerlijk;
  • In je gedrag een voorbeeldfunctie.

Als vereniging bieden wij dan uitstekende faciliteiten en trainingsmateriaal, een passende vergoeding en de mogelijkheid om relevante cursussen en trainingen te volgen.

Heb je interesse? Neem dan contact op met Mirjam de Vries (06-51193856).