Bericht van onze hoofdtrainer Jan Faber

Onze hoofdtrainer Jan Faber verzocht ons het volgende bericht te plaatsen:

Allen,

Afgelopen december heb ik, zoals bij jullie bekend, bij de voorzitter bekend gemaakt het volgende seizoen niet meer actief te (kunnen) zijn als trainer bij de vv Grijpskerk.

Ondanks dat ik het enorm naar mijn zin heb en een sterke band en klik voel met spelers, staf, bestuur, vrijwilligers en achterban heb ik dit besluit, n.a.v. een verhuizing en mijn drukke baan, helaas moeten nemen.
Op zich vind ik het zeer spijtig want ‘ik ben voor mijn gevoel nog niet klaar’ in Grijpskerk en is er de laatste twee seizoenen een basis gelegd voor sportief succes in de nabije toekomst.

Via deze weg wil ik alle vrijwilligers, collega trainers, spelers, supporters en bestuursleden enorm bedanken voor de fijne en leerzame tijd die ik bij de mooie vereniging vv Grijpskerk heb gehad.

Ik heb me twee jaar lang echt onderdeel gevoeld van ‘jullie’ club en dorp en kijk daarom met heel veel plezier en vooral trots terug op deze periode.

Grijpskerk is in mijn ogen een unieke club, met een grote, trouwe, soms kritische maar bovenal betrokken en oprechte achterban.

De groep gemotiveerde en enthousiaste vrijwilligers, bestuursleden en (jeugd)trainers hebben indruk op mij gemaakt en zorgen met zijn allen voor een geweldige basis voor de toekomst.

Tot slot, de spelers en staf 1e, 2e en JO19 ;

Allen, bedankt voor de fijne samenwerking en jullie vertrouwen!

Ik heb de afgelopen jaren veel plezier gehad en mezelf mede door jullie weer verder kunnen ontwikkelen als trainer en als mens.

Dank daarvoor.

Ik weet zeker dat ‘we’ elkaar in de toekomst weer gaan zien.

Groet,Jan Faber.