Nieuwe hoofdtrainer gezocht voor 2019-2020

Vv Grijpskerk zoekt jou…..
een positieve, enthousiaste, ambitieuze en vooral betrokken hoofdtrainer voor de A-selectie senioren en deels de oudste jeugd, waaruit de spelers van het eerste, het tweede en JO19 komen.

Onze huidige hoofdtrainer heeft besloten na dit seizoen met zijn werk bij ons te stoppen. Dat betekent dat we vanaf seizoen 2019-2020 een vacature voor hoofdtrainer hebben van onze vv Grijpskerk.

Onze club Grijpskerk is een dorpsvereniging waarbij sportiviteit en eensgezindheid van groot belang zijn. We zien het als missie van onze vereniging om onze leden te blijven boeien en aan het spelen te houden.

De A- en JO19 selecties zijn jonge enthousiaste groepen, ook met de nodige ervaren spelers. Vv Grijpskerk komt momenteel uit in de derde klasse zaterdag. We menen de spelers en de juiste randvoorwaarden te hebben om dit te kunnen blijven doen. We hebben ambities, zijn enthousiast, maar tegelijkertijd als niet al te grote dorpsclub toch wat bescheiden en ook kritisch op onszelf. Tegelijkertijd zijn de selecties niet erg groot. We willen gewoon alles uit de club halen. Dus zeker ook op sportief gebied. En daar hebben we jou bij nodig. Jij: die onze spelers beter kan maken; als individu, maar ook als collectief.

De opdracht ligt er. Hoe ziet onze ideale trainer eruit?

Jouw passie is voetbal. Je snapt de charme van vv Grijpskerk. Je kunt iets maken van onze kracht, kansen en beperkingen. Je moet:
• ambitieus zijn en gezag uitstralen;
• goed met jonge en ook met ervaren spelers om kunnen gaan;
• open, eerlijk en transparant zijn;
• in je gedrag een voorbeeldfunctie vervullen;
• spelers, en vooral jeugdspelers, kunnen blijven binden aan onze vereniging;
• andere (vooral jeugd)trainers van advies en enige begeleiding voorzien;
• goed samenwerken met de trainer van Grijpskerk 2, leiders, assistentscheidsrechter, verzorgster, onderhoudsvrijwilliger en bestuur;
• gevarieerde trainingen verzorgen;
• respectvol omgaan met de club, leden, sponsors en pers;
• er begrip voor hebben dat we een vrijwilligersorganisatie zijn;
• betrokken zijn en dit laten zien.

Uiteraard moet je beschikken over de benodigde trainersdiploma’s (TC 2), zoals de KNVB deze vereist. De beloning is hierop gebaseerd.

Heb je interesse? Mail dan uiterlijk vóór 10.00 uur vrijdag 4 januari 2019 een sollicitatiebrief naar:
Vv Grijpskerk
t.a.v. de sollicitatiecommissie
mevr. E. Toxopeus,
etoxopeus@hotmail.com
Stationsstraat 18,
9843 AE Grijpskerk.

De gesprekken met de sollicitatiecommissie en de adviescommissie zijn gepland op zaterdag 12 januari 2019 in Grijpskerk.

Meer informatie over vv Grijpskerk op www.vvgrijpskerk.nl, via etoxopeus@hotmail.com of bij leider Jeen Broeils (06-13505453).