Doe mee aan de actie “Be(rt)dfietsen voor het Martiniziekenhuis”

De teller staat nu op 3936.26 euro!!                                                                                                                              De klaverjasmiddag in de kantine op 23-12-2017 heeft een mooi bedrag van 731.29 euro opgeleverd!
Tevens zijn alle voetbalverenigingen in de provincie Groningen aangeschreven met het verzoek onze actie te ondersteunen. O.K.V.C., N.E.C. Delfzijl en VV Loppersum hebben hier al gehoor aan gegeven en een donatie gedaan.
Ook meedoen? Dat kan: de gehele maand januari staat er bij Jumbo Arkema te Grijpskerk een brievenbus waar u uw emballagebon in mag deponeren. De opbrengst hiervan komt ook geheel ten goede aan de actie! Liever op een andere manier de actie ondersteunen? Vul het sponsorformulier in (www.vvgrijpskerk.nl) en sponsor het team van Jos Janssen per kilometer of doe 11 maart 2018 mee aan de spinning-marathon bij SportjeFit. De sponsoractie       “Be(rt)dfietsen voor het Martiniziekenhuis” is een initiatief van Desert Cat Rally met het team van Jos Janssen, vv Grijpskerk en ons lid en keepertrainer Bert Klunder. Alle info vind u onder t kopje Be(rt)dfietsen rechts hierboven.