Grijpskerk 2 net geen winst

Grijpskerk 2 speelde uit tegen de The Knickerbockers 5. Het team van trainer Harry Boonstra en leider Bies Khoenkhoen had te kampen met blessures. Enkele A-junioren speelden goed mee. De Grijpskerkers voetbalden goed mee met de Knickerbockers. Helaas wisten ze de vele kansen niet te benutten. Toch was de winst voor het grijpen met de 1-0-voorsprong. Helaas, de oude voetbalwet was weer van toepassing: als je ze zelf niet scoort, dan valt in de laatste minuten het doelpunt aan de andere kant . Inderdaad maakten de Knickerbockers zo’n twee minuten voor tijd de gelijkmaker.                                                                                                                                    Het goede nieuws is dat het Grijpskerker team toch een belangrijk punt mee naar huis nam.