Grijpskerk 2 wint; Grijpskerk 1 speelt remise

Grijpskerk 2 legde tegen Buitenpost 2 een spannende en aantrekkelijke partij op de mat. De mannen van trainer Harry Boonstra en Bies Khoenkhoen behaalden een uitstekend resultaat.

Grijpskerk 1 stond goed en gaf geen kansen weg. Maar het speelde niet zo vloeiend als tegen Niekerk en in de tweede helft tegen Berlikum. Grijpkerk 1 had meer verdiend dan de 0-0. Maar de mannen van trainer Jan Faber en leiders Ite Hoolsema en Jeen Broeils hadden weinig geluk en wisten verschillende kansen niet te benutten. Wel moet gezegd worden dat WTOC 1 een taaie ploeg blijkt te zijn en zijn keeper iedere keer op de goede plek stond.

Op de foto: trainer Harry, leider Bies Khoenkhoen en hun Grijpskerk 2 bereiden zich voor op de wedstrijd.