VV Grijpskerk zoekt trainer/coach JO19

Voetbalvereniging v.v. Grijpskerk is op zoek naar een trainer/coach voor onze JO19-1voor het seizoen 2017-2018. Het team komt op dit moment uit in de 2e klasse. De nieuwe JO-19 wordt geformeerd uit de complete JO-17 welke dit seizoen is gepromoveerd naar de eerste klasse.

Wij zijn op zoek naar een jonge, enthousiaste en ambitieuze trainer voor deze selectie, die tevens op zaterdag het elftal begeleidt en coacht.

Wat wordt er van je verwacht:
–    Je begeleidt en coacht het elftal op de zaterdag;
–    Je verzorgt twee keer per week de trainingen van de selectie;
–    Je bent en werkt prestatiegericht;
–    Je bent een teambuilder;
–    Je werkt graag met jeugdspelers en hebt affiniteit met jeugdvoetbal;
–    Je weet spelers op enthousiaste wijze te motiveren en beter te maken;
–    Je bent in staat om gedurende een wedstrijd deze te analyseren en via juiste coaching te beïnvloeden;
–    Je communiceert op juiste wijze met spelers, ouders, leiders, collega-trainers, leden van de Technische commissie en van het bestuur.

Wat te verwachten van de v.v.Grijpskerk:
–    Heldere structuur voor verzorgen van trainingen.
–    Maandelijks overleg met TC en Hoofdtrainer van de A/B selectie.
–    Ondersteunende staf in een elftalleider.
–    Kleding pakket.
–    Passende vergoeding.

Mocht je interesse hebben in deze uitdagende functie, dan zien wij graag jouw cv en motivatie tegemoet voor 20 juni 2017. Dit kan via de mail worden toegestuurd aan mirjaschoenmaker@hotmail.com

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tjeerd Hazenberg 06-55190774.