VV Grijpskerk zoekt nieuwe hoofdtrainer

Het bestuur van voetbalvereniging Grijpskerk is op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer.
De hoofdtrainer van de afgelopen seizoenen, Mark Kroese, heeft zijn functie met onmiddellijke ingang neergelegd.
Door de tegenvallende resultaten van het eerste elftal in de afgelopen maanden is hij aan het twijfelen gebracht. Hij vroeg zich af of hij in de komende fase de juiste man voor de hoofdmacht van Grijpskerk zou zijn: “Uiteindelijk gaf dit een onvoldoende goed gevoel om met vertrouwen door te gaan. Ik vind het jammer, omdat ik een goede tijd heb gehad bij Grijpskerk. Ik denk dat Grijpskerk het in de toekomst met deze groep zeker goed kan blijven doen. Er zit organisatie, structuur en talent bij de club.”
Het bestuur van Grijpskerk vindt het jammer dat Mark Kroese ontslag heeft genomen.
Voorzitter Klaas-Wybo van der Hoek: “Met Mark Kroese hebben we bewust een vertegenwoordiger van de nieuwe generatie trainers binnengehaald. Onze spelers waardeerden zijn trainingen erg positief. Helaas vielen de resultaten het laatste half jaar wat tegen. Daar waren nogal uiteenlopende redenen voor, onder meer vervelende blessures van enkele basisspelers. Het is wat ongelukkig dat de hoofdtrainer nu voor de zomerstop vertrekt. Natuurlijk hebben we het besluit van Kroese te respecteren. We zijn inmiddels op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. En met onze stevige organisatie en structuur zorgen we voor de nodige stabiliteit en continuïteit.”