Grijpskerk 1: gelijk; Grijpskerk 2: winst

In de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen deden Grijpskerk 1 en 2 aardige zaken.

Grijpskerk 1 kwam tegen en in Appingedam tot een goed gelijkspel. Appingedam bleek een taaie ploeg te zijn. Helaas kwamen de Grijpskerker al direct aan het begin van de wedstrijd op achterstand. Appingedam had een goed getraind op de hoekschop en voerde deze ook slim uit. Het veldspel van Grijpskerk was verdienstelijk tot goed. Grote delen van de wedstrijd wist Grijpskerk druk uit te oefenen, maar het aantal doelrijpe kansen was heel klein. En het moet gezegd: de gastheren hadden drie dotten van kansen. De Grijpskerker doelman Eric ’t Hoen hield zijn team op de been. Zo’n zeven minuten voor het einde zette Ron Stoutmeier een fraaie counter op en Geert de Vries maakte het uitstekend af. Zo namen de smalruggen toch nog een punt mee de bus in naar huis.

De foto’s van Appingedam 1- Grijpskerk 1.

Grijpskerk 2 ontmoette een zeer taai Niekerk 2 in Niekerk. De Niekerkers bleven heel hard werken. Uiteindelijk werden de mannen van Grijpskerker trainer Harrie Boonstra en leider Bies Khoenkhoen de Niekerkers de baas. De beide doelpunten: Peter v.d. Meer.