Jan Meijer Toernooi 2016

In 2010 werd middels een voetbalwedstrijdje de aftrap gegeven voor het jaarlijks terugkerend Jan Meijer toernooi (op zgn. E-veldjes) welke speciaal bedoeld is voor (oud) 1e elftalspelers en begeleiders van de VV Grijpskerk. Vorig jaar kon het toernooi helaas niet doorgaan i.v.m. de nacompetitie van het huidige 1 elftal.

Maar…..zaterdag 28 mei aanstaande is het eindelijk weer zover!

Tevens bestaat in mei de VV Grijpskerk 70 jaar! Om ook dit heuglijke feit niet ongemerkt voorbij te laten gaan zal 28 mei een extra feestelijk tintje krijgen.

We hebben weer ons best gedaan om een leuk programma in elkaar te draaien waar natuurlijk ook rekening is gehouden met de niet-voetballers. Zij en eventuele belangstellenden zullen zich ook prima kunnen vermaken en hun komst wordt ook zeer op prijs gesteld.

Zowel jong als oud is zeer welkom!

Het ontvangst voor genodigden is zoals vanouds vanaf 10.30 uur, even tijd voor elkaar onder het genot van koffie en cake met aansluitend een lunch. Het daadwerkelijke toernooi start na de lunch evenals alle nevenactiviteiten zoals Petje op, petje af, het springkussen, voetvolley etc. Na afloop van het toernooi en alle andere activiteiten kunt u genieten van de muzikale klanken van party-band Sunshine. Zo rond 20.00 uur wordt het feest dan afgesloten.

Opgave voor genodigden graag voor 1 mei via e-mail ttklunder@home.nl of telefoonnummer 0594-212842. Graag bij uw opgave vermelden of u actief gaat deelnemen aan het voetbaltoernooi. Ook indien u niet meer wilt/kunt voetballen maar wel graag aanwezig wilt zijn vernemen we dat graag van u, zodat we rekening kunnen houden met uw komst.

Op de site van de VV Grijpskerk (www.vvgrijpskerk.nl) onder het kopje ‘Toernooien’ en op onze Facebookpagina (Jan Meijer Toernooi) houden we u op de hoogte van onze voorbereidingen.

We hopen op een grote belangstelling en veel gezelligheid!

Dick, Goffe, Jelle, Cedric, Bert, Jan Wieger en Tiny.