Grijpskerk in 2e ronde Leekstervoetbalgala

Grijpskerk heeft zich op 21 december geplaatst voor de volgende ronde van het Leekstervoetbalgala. In poule E eindigde het team op een tweede plaats met 9 punten. Op maandagavond werd de eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen van streekgenoot VV De Lauwers. Daarna volgde een knappe 2-1 overwinning op VV ONR uit Roden. In de derde wedstrijd bleek SV De Griffioen uit Oosterwolde met 4-1 te sterk voor de smalruggen. Doordat de vierde en laatste poulewedstrijd met 3-2 van FC Fochteloo – dat zich via het B toernooi plaatste – werd gewonnen, mag Grijpskerk zich opmaken voor de tweede ronde op zaterdag 2 januari.

Op 2 januari zal Grijpskerk tussen 16:00 en 19:00 uitkomen in poule Q. De tegenstanders zijn dan VEV’67 – dat tot nu toe al haar wedstrijden won – uit Leek, de nieuwe fusieclub uit Hoogkerk HFC’15 zaterdag en Actief uit Eelde. Alle support is welkom!