Harkstede D2 – Grijpskerk D2

De D2 won de warme uitwedstrijd tegen Harkstede afgelopen zaterdag met 0-8. Na een 0-3 ruststand bleef de teller uiteindelijk op de 8 staan. Op het warme sportpark Hamstede lieten de jongens mooie aanvallen zien. Dit resulteerde in enkele mooie goals. Goed keepen van de doelman van de thuisclub en af en toe een beetje onkunde zorgden ervoor dat de dubbele cijfers niet gehaald werden. Corné zorgde met een vuurpijl vanaf 40 meter voor de bijzonderste goal van de dag! Na afloop rode gezichten van de warmte en bij de meeste spelers een mooie glimlach. Ze hadden een prima wedstrijd gespeeld! Komende zaterdag geen wedstrijd. Deze is verplaatst naar woensdag 18 mei. We gaan dan op bezoek bij onze vrienden van Niekerk.

Doelpunten: Matthijs V., Matthijs R., Daan (2x), Bjørn (2x), Corne en een E.D.

7 mei 2016 12:15 competitie 2015-2016