Grijpskerk MD1 – Marum MD1

Ze deden hun bijnaam weer eer aan, de meisjes van Marum D1. Vorig jaar hadden we voor het eerst kennis met hen gemaakt. En sindsdiens staan ze bij ons te boek als De Beukers. Aangespoord door hun nogal fanatieke leider beukten ze er weer lustig op los. Niet wars van een elleboogje, niet vies van een slidingkje op de enkels. Niet leuk om naar te kijken, en niet leuk om tegen te voetballen. Onze meiden leken er ook een beetje door van slag. Het was voor het eerst dat ons scorend vermogen ons in de steek liet. Ondanks een enorm kwaliteitsverschil en veldoverwicht, wisten we het net maar niet te vinden. Maar de tegenstander wel … Gelukkig in eigen goal. Sneu voor de desbetreffende meisjes, en ook niet bevredigend voor de Grijpskerkse Girls. Na wat taktische omzettingen wist de van Bergen-tweeling gelukkig nog te scoren. Het resulteerde in een 4-0 overwinning.

Speelster van de wedstrijd? Invalster Marit de Jong natuurlijk. Die wist als E-pupil moeiteloos mee te draaien in dit D-team. Klasse Marit!

12 september 2015 08:45 competitie 2015-2016