Grijpskerk D2 – Roden D4

De D2 speelde een van de beste wedstrijden van het seizoen. Op de eigen Enk werd Roden D4 met een duidelijke 3-0 verslagen. De eerste 10 minuten leek het er nog niet op maar gaandeweg werd het spel van de rood-witten steeds beter. Er kwamen ook al de eerste kansen. De grootste was er voor Daan Arkema die de lat raakte. Na de rust was het snel duidelijk wie de wedstrijd het liefste wilde winnen. Grijpskerk bleef de aanval zoeken en kwam via Dion Oosterhof op een prima 1-0 voorsprong. Even later scoorde Daan uit een prima counter de 2-0 nul. Toen na een minuut of 20 ook de 3-0 in het net lag zat de wedstrijd in de zak en konden de handen omhoog!

Een prima teamprestatie met als uitblinkers keeper Remco Boes, Jordi Koopmans en Matthijs Slagter die het slot op de deur waren.

Volgende week de Sinterklaaswedstrijd tegen Zuidhorn. Als de weergoden een beetje meewerken sluiten we de eerste seizoenshelft dan af op het veld. Plaats van handeling Sportvelden te Zuidhorn. Aanvang 9.00 uur!

28 november 2015 09:45 competitie 2015-2016