Grijpskerk 1 – S.C. Stiens 1

Stiens was deze middag even een maatje te groot. Grijpskerk liet zien wel hard te willen werken.

Stiens was fysiek en combinerend de meer ervaren ploeg. Grijpskerk hield dapper stand in de eerste helft. Ondanks de 0-1 achterstand kwamen er in de eerste helft ook kansjes en een grote kans voor Ron Stoutmeier. Helaas schoot hij oog in oog met de keeper van Stiens net naast.

In de tweede helft zat het niet mee voor Grijpskerk. Met enkele foutjes van de gastheren werden de gasten op een grote voorsprong geholpen.

Positief voor de Grijpskerkers is dat de ploeg van trainer Mark Kroese en zijn leiders Jeen Broeils en Dick Tillema hard en goed blijven werken. Het team wil blijven leren van ervaringen en fouten. Een grote verdienste is ook dat het team met 22 punten de winterstop in kan. Een compliment is het dat de sfeer positief is: het team gaat boven het individu. Dat is natuurlijk de kern van teamsport.

Bovendien komen er na de winterstop verschillende spelers terug van blessures en schorsing.

12 december 2015 14:30 competitie 2015-2016