Actief D3 – Grijpskerk D2

D2 vergeet te winnen in Eelde. Na een slap begin waarin een aantal spelers duidelijk niet bij de les waren en Actief al snel op 1-0 kwam was het Grijpskerk dat enkele kansjes kreeg. Voor de corners waren gevaarlijk. Nog gevaarlijker was de spits van Actief die de 2-0 langs keeper Remco knalde.
Na de rust was iedereen er eindelijk helemaal met het hoofd bij en kwam Actief er maar heel af en toe uit. Grijpskerk speelde zelfs de beste 2e helft tot nu toe! Zeker 5 honderd procent kansen waren aan Grijpskerk niet besteed. Matthijs Roorda wist uiteindelijk in ‘The dying seconds of the game’ de 2-1 te scoren. Verder kwam het helaas niet. Een gemiste kans want een gelijkspel en zelfs overwinning had er zeker in gezeten. Hierdoor is Actief nu koploper en zitten we voorlopig in de wachtkamer zoals ze dat noemen. Zelf blijven winnen in de komende weken en hopen dat Actief ergens een steek laat vallen. Dan kan er eind mei nog iets leuks gebeuren!

9 april 2016 09:00 competitie 2015-2016