Geslaagde vrijwilligersavond vv Grijpskerk

Afgelopen vrijdagavond zette de VV Grijpskerk haar vrijwilligers in het zonnetje. Vanaf zes uur stroomde de kantine vol met de mensen waarop de bloeiende verenging drijft. Rond half zeven opende onze eigen Jelle Zijjlstra het buffet. Iedereen genoot van het heerlijke eten dat Jelle bereid had. Na het eten bedankte voorzitter Klaas Wybo van der Hoek alle vrijwilligers voor hun inzet en stond hij even stil bij wat actuele ontwikkelingen binnen de vereniging, zoals de aanstaande bouw van nieuwe kleedkamers. Daarna zetten de vrijwilligers zich schrap voor een heuse pubquiz onder de deskundige leiding van Harry Meijer (zie foto). Net als vader en clubicoon Jan Meijer dat kon, liet hij de aanwezigen de hersenen kraken op allerlei vragen. Uiteindelijk won het team ‘paardenclub Lekker Ite’ van Nico Roorda, Tjeerd Hazenberg, Ite Hoolsema, Wietse Kuperus en René Groeneveld. Het bestuur kijkt terug op een zeer geslaagde avond die zeker navolging verdient!