Goede zaterdag voor vv Grijpskerk: seniorenteams winnen

Vv Grijpskerk beleeft een goede eerste dag van de competitie 2017-2018: de seniorenteams winnen.

Grijpskerk 2 had veel geluk en ontfutselde drie punten aan Grootegast 2. Hoewel Grootegast sterker was, schoten de mannen van trainer Harry Boonstra en leider Bies Khoenkhoen uiteindelijk een doelpunt meer in het doel van de tegenstander. De eindstand: 2-1 voor Grijpskerk.

Grijpskerk 1 liet vooral in de tweede helft tegen en in Berlikum zien dat het team kan voetballen. De Grijpskerkers waren in dat deel van de wedstrijd sterker. De mannen van trainer Jan Faber en leiders Jeen Broeils en Ite Hoolsema waren ook conditioneel sterker. De Berlikummers waren vooral in de eerste helft niet kansloos. De overwinning van de Grijpskerkers had groter kunnen zijn: enkele grote kansen werden niet benut en een strafschop werd gemist. De eindstand: 2-0 voor Grijpskerk.

Grijpskerk 3, 4 en 5 wonnen ook.

Foto van Berlikum 1 – Grijpskerk 1.