JAN MEIJER TOERNOOI 2017 GAAT NIET DOOR!

Tot onze grote spijt hebben wij vandaag moeten besluiten een streep door het Jan Meijer Toernooi 2017 te zetten. Het huidige eerste elftal van Grijpskerk speelt 20 en 27 mei nacompetitie tegen Poolster. Grijpskerk verloor afgelopen zaterdag met 2-4 van ONR waardoor het naar de elfde plaats in de derde klasse C zakte.

Voor ons betekent dit het gemis van veel spelers, leiding en supporters op 27 mei. Een succesvol toernooi organiseren gaat dan niet meer lukken.

Het volgende Jan Meijer Toernooi is zaterdag 26 mei 2018, we hopen u allen dan weer te mogen begroeten.

Rest ons nog om de huidige eerste elftalspelers heel veel succes toe te wensen de komende wedstrijden! Mocht u ze willen supporteren, ze spelen 27 mei thuis!

Sportieve groet,

Jelle, Cedric, Jan Wieger, Goffe, Bert, Dick en Tiny