Eerste speelt nacompetitie, band Vrij Drinken speelt na competitie

Zaterdag 27 mei speelt Grijpskerk 1 om half drie de tweede wedstrijd van de nacompetitie tegen Poolster. Vorige week werd er door Grijpskerk met 0-1 gewonnen van Poolster door een doelpunt van Raymond Pietens. Grijpskerk heeft de punten hard nodig om in de derde klasse C te kunnen blijven spelen, Poolster speelt voor promotie naar de derde klasse. Het beloofd een spannende wedstrijd te worden onder hete omstandigheden. Door deze nacompetitie heeft de commissie van het Jan Meijer Toernooi moeten besluiten om genoemd toernooi niet door te laten gaan. Maar….het optreden van de band Vrij Drinken gaat wel gewoon door! Na afloop van de wedstrijd Grijpskerk – Poolster kunt u genieten van de vrolijke noten waar deze formatie zo bekend om staat. We hopen op veel publiek langs de lijn, onze jongens kunnen ieders steun goed gebruiken, en op veel belangstelling voor Vrij Drinken.