Jelle FIFA17 kampioen

In een bomvolle kantine werd vrijdagavond 27 januari het eerste VV Grijpskerk FIFA17 toernooi gespeeld.
Alle leeftijdscategorieën waren vertegenwoordigd van de mini-pupillen tot de senioren.

Vol enthousiasme werd er gespeeld, de spanning was soms te snijden.
Jong tegen oud, broers die tegen elkaar moesten spelen en teamgenoten die elkaar tegenstanders waren.
Hoe later op de avond des te meer de geur van inspanning de kantine vulde of was het angstzweet?

Na de poulefase gingen de twee beste spelers van elke groep door naar de knock-out rondes.
Om de 3de/4de plek werd uiteindelijk gestreden tussen Robin Baar en Raymond Pietens, waarbij Raymond uiteindelijk derde werd.

De finale ging tussen Jos Oosting en Jelle Schoenmaker, na een gelijkspel moesten de penalty’s de beslissing maken.
Na een spannende strapschoppen reeks, met ondermeer een panenka die niet goed uitpakt, kwam Jelle Schoenmaker als winnaar uit de strijd.
Hij ging met de beker naar huis.

Iedereen bedankt voor de deelname.
En grote waardering voor een ieder die mee heeft geholpen aan het organiseren van deze avond.

Foto’s en uitslagen zijn te vinden op http://www.fifavvgrijpskerk.nl/