Grijpskerk JO 9-1 winnaar zaaltoernooi in Oldehove

Na het kampioenschap op het veld werden de JO 9-1 afgelopen woensdag 28 december ook kampioen in de zaal. Op het kersttoernooi in Oldehove werden de jongens eerste in een poule met Niekerk, OKVC en Kloosterburen. De eerste wedstrijd tegen Niekerk moesten de jongens duidelijk even wennen aan de zaal. Grijpskerk kwam wel op voorsprong, maar vlak voor tijd maakte Niekerk wat gelukkig gelijk. De tweede wedstrijd was de onwennigheid verleden tijd en werd  OKVC met maar liefst 6-0 aan de kant gezet. Ook de laatste wedstrijd tegen Kloosterburen waren de rood-witten duidelijk de betere: 3-0. Zo eindigden ze met 7 punten en een doelsaldo van +9 bovenaan in de poule.  Als beloning kreeg het team een prachtige bal uitgereikt.