Nieuwe leden voor jeugdcommissie VV Grijpskerk

De jeugdafdeling van de VV Grijpskerk vertegenwoordigt ruim meer dan de helft van de leden van onze voetbalvereniging. Dat rechtvaardigt een goed bezette jeugdcommissie. Na het recente vertrek van Kees van Es en Derk Jan Hofstee en eerder al secretaris Marriet Tefi was er daarom een behoefte aan de invulling van de ontstane vacatures.
Het doet het hoofdbestuur van de VV Grijpskerk daarom goed om te melden dat er maar liefst vier nieuwe leden voor deze commissie zijn gevonden, te weten: Tjeerd Hazenberg (nieuwe voorzitter), Mirja Schoenmaker (secretaris), Rene Groeneveld en Bert Martini. Met de zittende leden Erik Doesburg, Mirjam de Vries en Jannie Postma is de jeugdcommissie weer op volle sterkte. Melissa Dijkman blijft het wedstrijdsecretariaat voeren.

Hoofdbestuur van de VV Grijpskerk