Goede bekerstart van Grijpskerk 1 en 2

In de oefencampagne liep het wat stroef met de mannen van trainers Mark Kroese en Harrie Boonstra. De eerste bekerduels waren daarentegen uitstekend.

Grijpskerk 2 won thuis met 3-1 van de  Knickerbockers 4. Doelpuntenmakers: twee keer Arjen Hamstra en een keer Albert Pietens.

Grijpskerk 1 won uit in Leens tegen FC Leo 1. In het eerste half uur leek het er nog niet op dat Grijpskerk een klasse hoger speelt dan FC Leo. De Leo-spits wist zelfs door te breken en handig de buitenspelval te omzeilen. Hij ging in z’n eentje op Grijpskerkkeeper Eric ’t Hoen af. Eric verrichtte een subileme redding. Daarna kreeg Grijpskerk vat op de wedstrijd. Uiteindelijk ging het gemakkelijk. En er waren enkele wonderschone Grijpskerker doelpunten te bewonderen. Doelpuntenmakers: drie keer Ron Stoumeier, Jorin de Boer, Brian Tefi, Jarno Eeuwema (strafschop: zie de laatste paar foto’s in de serie) en Milo van de Riet.

Foto’s van Grijpskerk 2 en 1.