Zeer geslaagd Jan Meijer Toernooi met feest 70 jaar

Het weer van schitterend. De organisatie was perfect. Het was erg gezellig. Er waren veel bezoekers. Het weerzien en de ontmoeting waren warm. Het voetbal was leuk en sportief. Er was veel voor de kids. De muziek was leuk en prettig. Kortom: het Jan Meijer Toernooi was zeer geslaagd!

Voor de zesde maal werd het jaarlijks terugkerend Jan Meijer Toernooi georganiseerd, speciaal voor (oud) 1e elftalspelers en begeleiders van de VV Grijpskerk. Ditmaal met een extra feestelijk tintje in verband met het 70-jarig bestaan van onze vereniging. Meer dan 80 spelers deden mee. Er werd als vanouds gespeeld op zgn. E-veldjes, dus 7 x 7. Tijdens de lunch sprak Arie Meijer. Het toernooi werd geopend door het huidige 1e elftal tegen (g)oud-Grijpskerk 1. De uitslag van deze aardige wedstrijd was: 2-2.

De A-selectie van de VV organiseerde in de ochtend een slaagde voetbalclinic voor onze jeugdleden.

Burgemeester Swart van de gemeente Zuidhorn openende de nieuwe pannakooi officieel.

Verder waren er vele activiteiten.

Na het toernooi speelde partyband Sunshine.

Grote dank aan en waardering voor de organisatoren en alle vrijwilligers! Het was een zeer geslaagde editie van ons aller Jan Meijer Toernooi!