A1 sluit seizoen 2015/2016 af

Dinsdagavond 10 mei speelden we onze laatste competitiewedstrijd thuis tegen Leo/Kloosterburen.

Dankzij een 8-2 overwinning gingen we op doelsaldo Zuidhorn voorbij en eindigden we met een 5e plek op een bescheiden middenmoot plaats.

Op zaterdag 14 mei hadden we ons eindfeest gepland en om de BBQ ’s avonds extra goed te laten smaken hadden we ’s middags een vriendschappelijke wedstrijd thuis tegen 1e klasser ’t Fean ’58. Deze eindigde in een verdienstelijke 2-0 overwinning, de opmaat naar een mooi feest ’s avonds.

De BBQ was geregeld en dankzij een gulle gift van onze shirtsponsor Bakkerij Jager was er niet alleen voldoende stokbrood maar, nog belangrijker, ook voldoende drank!

Vanaf 18.00 u verzamelen en rond 19:00 u was iedereen aanwezig in het sfeervolle ‘t Zaaltje’ boven de loods van impregneerbedrijf Gjaltema BV.

De BBQ was inmiddels warm, het bier koud: de randvoorwaarden voor een goed feest waren aanwezig!

Er werd gedart, aan de grote tafel gekaart en ook het poolbiljart was populair.

En gewoon aan de bar zitten vond ook niemand vervelend…

Onze Deutsche Dennis had een verrassing voor ons in petto: Deutsche Schnaps, welke met de dop op de neus naar binnen moest worden gewerkt.

En aanvoerder Wietse verraste namens de gehele spelersgroep de leiders Ite en Atze met een mooie bos bloemen en een fles ‘Grijpskerker slokje’.

Waarvoor nogmaals onze hartelijke dank!

Later op de avond kregen alle spelers van de leiders een envelop ‘met inhoud’ als afsluiting voor een leuk en een gezellig seizoen.

We gaan met A1 nog een 2-tal keer op pad: Maandagavond 23 mei voor een wedstrijd in Leek tegen VEV ’67 en donderdagavond 26 naar Niekerk voor het 3-provinciën toernooi. En dan is het toch echt gebeurd dit seizoen.

Voor de jongens die volgend jaar overgaan, heel veel succes gewenst in de senioren.

En voor de jongens die nog een jaar jeugdspeler zijn, maak er volgend jaar een mooi seizoen van met je nieuwe teamgenoten.

Ite en Atze

PS Meer foto’s van deze gezellige avond staan op de teampagina van A1.