Wil jij de vvGrijpskerk helpen versterken?

De vvGrijpskerk staat er goed op. Het meisjesvoetbal groeit, de jeugd doet het goed, het 1e-elftal heeft met een ambitieuze trainer de opwaartse lijn weer te pakken, en ook voor de oudere jeugd (35 en 45+) is er volop gelegenheid te schitteren op het voetbalveld. Een vitale vereniging, die bovendien dit jaar haar 70-jarig jubileum viert.

Om dit allemaal een beetje in goede banen te leiden, kent de vvGrijpskerk een hoofdbestuur en een jeugdcommissie. Door vertrek van een aantal bestuursleden zoeken we versterking.

Met het vertrek van Klaas Beving en Rick Baar zoeken we ondersteuning in het hoofdbestuur. Activiteiten zijn bijvoorbeeld:

• Het meehelpen organiseren van activiteiten, zoals bv het 70-jarig jubileum
  • Het ondersteunen van de PR, sponsorcommissie, technische commissie (of een andere commissie)
  • Het onderhouden van contact met de gemeente over bijvoorbeeld het onderhoud van de velden of uitbreiding/renovatie van de kleedkamers
  • Het 1×6 week ‘draaien van een bestuurskamerdienst’ of afsluiten van de kantine.

Het hoofdbestuur vergadert circa 1x in de 6 weken om de activiteiten met elkaar af te stemmen.

Met het vertrek van Mariet Tefi (vorige jaar) en het vertrek van Derk-Jan Hofstee aan het einde van dit seizoen zoeken we bij de jeugdcommissie ook versterking. Activiteiten zijn bijvoorbeeld:

• Het meehelpen van organiseren van jeugdtoernooien of andere activiteiten
  • Aanspreekpunt zijn voor trainers, leiders en ouders van een bepaalde leeftijdsgroep, bv voor de E en/of Fjes
  • Ondersteunen/meedenken bij het jeugd-technisch beleid, samen met JeugdTechnische Commissie en hoofdtrainer (bv. indeling jeugd en ondersteuning van trainers)
  • Het af en toe ‘draaien’ van bestuurskamerdiensten op de zaterdagochtenden

De jeugdcommissie vergadert 1x per 6 week om de activiteiten met elkaar af te stemmen en af te spreken wie wat doet.

Wat bieden we: vooral een leuke club, gezelligheid, ervaring (‘goed op je CV’), af en toe een gratis kop koffie en natuurlijk de traditionele kerstkrans van bakkerij Jager. Kortom, lijkt het je leuk en wil je iets betekenen voor de vereniging, dan kan je contact opnemen met:

Klaas Wybo vd Hoek (vz. Hoofdbestuur, kw@kwvdhoek.nl, 06-51567977

Jannie Postma ( vz jeugd en meidenafdeling, jannie.postma@home.nl, 06-20057702

… En vele handen (of schouders) maken licht werk.