Grijpskerk 4 domineert bij Nieuwjaarsloop

Vijf mannen van Grijpskerk 4 renden zich in de top 6 van de uitslag van de Nieuwjaarsloop van Grijpskerk. Zij beweerden zelf natuurlijk dat het daverende succes te danken is aan de zware trainingsarbeid en dus de goede conditie van het 4e . Eerlijkheidshalve dient wel opgemerkt te worden dat het gehele veld uit zes deelnemers bestond. Het grootste deel van Grijpkserk 1, 2 en 3 was afgereisd naar het Voetbalgala in Leek en daardoor was het deelnemersveld sterk uitgedund.

Het parcours van vier ronden van elk ongeveer een kilometer was uitgezet door Theo Venema en Gert Schuurman. Dick Tillema was de deskundige wedstrijdleider en jury.

De uitslag: 1. Rick Baar, 2. Nico Roorda, 3. Teie van der Hoek, 4. Theo Venema, 5. Luit Geerligs en 6. Martin Koenes.